Monday, November 7, 2011

Oh Encik Exam....



Assalamualaikum..............
Lagi 2, 3 hari Encik Exam akan muncul...Jadi macam mana dengan persediaan diri sendiri??...Pendek kata memang tengah berusaha, Nak cuba dapat result yang bagus. Nak tebus apa-apa yang tak bagus ketika di U dulu, InsyaALLAH...
Tapi dalam saat-saat sibuk macam ni, sempat lagi aku 'berlari' ke IPG semalam. Ada buat korban sikit. Mula-mula memang tak nak join korban tu, just nak pergi solat raya ja. Tapi selepas sembahyang raya and jamuan, kami berempat terlebih rajin tolong membasuh pinggan mangkuk di surau. Lepas tu pulak ada korban lembu, tak kan nk balik rumah pulak kan, 'terkorban' la kami berempat menolong orang-orang surau memotong daging.
Tapi hakikatnya, aku tak rugi apa-apa pun. Sekurang-kurangnya aku dapat pengalaman menyambut aidiladha di sini, dapat rasa suasana raya di IPG ni. Ramai juga students yang tak balik. Dapat juga aku belajar potong daging,hehehe....Almaklumla, mana aku pernah memotong daging di rumah, aku ni jenis culas sikit nk masuk dapur....:)....

2 comments:

~An-Nur~ said...
This comment has been removed by the author.
~An-Nur~ said...

BITTAUFIK WANNAJAH YA HABIBATI.

Post a Comment