Saturday, October 8, 2011

Bookmark wau kucing...Gud bye Sk Pukak



              Semalam hari terakhir aku di Sk Pukak. Sedih juga rasa. Tapi aku tak la sampai menitiskan air mata, boleh control lagi...hehe....Ada jugak pelajar aku yg menangis, sampai basah tudung aku...:)....Akhirnya aku dapat jugak memenuhi hajat pelajar tahun 2 yang nk sangat  buat wau kucing. Tapi bukan dorang yg buat, aku yg buat dan hadiahkan bookmark wau kucing sebagai kenangan. Walaupun aku buat tak la cantik, tapi aku puas hati dapat penuhi permintaan budak-budak tu....
             Sebelum budak-budak sekolah tu balik semalam, ada yang sempat ucap 'wo ai ni, cikgu'...hehe...aku rasa macam nk ketawa. Mentang-mentang la praktikummate aku ada ajar dorang bahasa mandarin dalam kelas semalam. Betul-betul dorang aplikasikan apa yang dorang belajar...hehe....Untuk pelajar-pelajarku, belajar rajin-rajin dan semoga kita dapat berjumpa lagi.....

Bookmark Wau kucing

Tahun 3 

Tahun 2 
      

2 comments:

~An-Nur~ said...

teacher makin comey skang...apa rahsianya????

NadiaH NaDya said...

comey???haha......makin pendek je rasa...

Post a Comment