Saturday, October 1, 2011

Wau KucinG...



Koleksi Wau

                            Wau kucing??kenapa tiba-tiba timbul pasal wau kucing??....Tiba-tiba teringat dgn pelajar tahun 2 yang excited sangat dgn wau....Aku pun tak tahu kenapa. Tak pernah pulak aku tanya budak-budak tu. Sebelum ni aku pernah ajar budak-budak ni buat wau, Wau Bulan. Tapi guna kertas ja la, just lakar ,gunting and buat corak. At that time, sibuk dorang tanya boleh tak nk buat wau kucing. Tapi aku kata nanti kita buat. Inilah padahnya berjanji dgn budak-budak, dorang tuntut janji. 
                          Sayangnya minggu depan dh last week aku praktikum. Mana sempat aku nk buat Wau kucing lagi dgn budak-budak tu. Sedih pulak bila terfikir nk tinggalkan budak-budak tu. Walaupun semua jajal @ nakal, tapi memang tu lah resmi budak. Bak kata pensyarah aku, 'tu la perangai budak-budak'..<Cikgu mintak maaf, cikgu tak sempat nk ajar buat wau kucing...:(...>.......


Pelajar tahun 2

2 comments:

~An-Nur~ said...

ewah ewah....maju cik nadiah skarang..
makin berseni......hehe

NadiaH NaDya said...

hehe....terpaksa push diri ni...nantikan hasilnya cik mila

Post a Comment