Sunday, October 23, 2011

Miss my students.....



Assalamualaikum

           Baru siap kemaskan barang-barang (kertas sebenarnya) praktikum. Aku terjumpa worksheets dan hasil kerja seni murid-murid aku. Terasa rindu pulak bila tengok. Rasa tak sampai hati nak hantar untuk di recycle. Tapi apa boleh buat, aku tak dapat nk bawak balik semenanjung. Kalau la sekarang aku memang di semaenanjung, memang aku tak recycle kan hasil-hasil tu.....Mau nya aku bawak balik Perak.....=))
             Dalam banyak-banyak hasil tu, aku terjumpa sekeping kad perpisahan dari seorang pelajar Tahun 2....Dalam kad tu dia tulis.....'Walaupun muka cikgu nampak garang, tapi saya tahu cikgu baik hati'.....hehehe.....gelak sorang-sorang aku baca.....adoi, garang ke muka aku ni?????.....

2 comments:

~An-Nur~ said...

hehe
cikgu mmg baik hati.......

NadiaH NaDya said...

baik hati????hehe...masih berpikir-pikir pasal word 'baik hati' tu....hhmmmm

Post a Comment