Tuesday, April 10, 2012

Bakal-bakal future husbands...



Assalamualaikum
Cikgu Mack  : Siti, siapa bakal-bakal future husbands kau?
Aku               : hehehe....Amboi, 'bakal-bakal'...bunyi macam byk ja. Mana ada,cikgu.
Cikgu Mack  : You pergi Sabah. Tak kan tak ada?
Aku               : Lelaki Sabah semua manis mulut ja, cikgu..hehehe
Cikgu Mack :Hahaha...Buta la semua lelaki tu. Punya cute macam ni. Tak kan tak ada peminat?
(Question mark: Cute ke aku?..hahahah <perasan jap>*wink2*)
Aku                : Tak ada la, cikgu.
Cikgu Mack  : Serius ?
Aku                : Betul.....
Lepas tu Cikgu Mack cerita kisah isteri dia yg cantik tu. Yang mula-mula dia sangka sudah ada 'teman', tapi rupanya 'single'. Tersangkut la dengan cikgu Mack. Rezeki Cikgu Mack dapat isteri cantik..hehehe

Kesimpulan dari Cikgu Mack (seorang lelaki): Perempuan yang cantik (macam isteri dia), kadang2 lelaki takut nak dekat.....

Kesimpulan dari aku (seorang perempuan) : Lelaki hensem pun kadang2 perempuan takut nk dekat...:)...Yang penting bukan paras rupa, tapi agama dan akhlaknya...






2 comments:

~An-Nur~ said...

hehehe...

'yg penting bukan paras rupa tp agama n akhlaknya...'

NadiaH NaDya said...

hihi...:)

Post a Comment