Sunday, April 1, 2012

Ujian...



Assalamualaikum
Entah kenapa, sejak posting ke Selangor ni, aku rasa hidup aku tak putus-putus dengan ujian. Selesai A, datang pulak B. Kadang-kadang memang rasa tak tahan, sampai terfikir 'susahnya hidup ni'... Aku selalu berdoa supaya Allah hadirkan seseorang yang boleh sentiasa bantu aku. Aku penat sorang-sorang. But, on the other side pulak aku terfikir 'kenapa aku perlu mintak seseorang bantu aku? Mohon la pertolongan Allah. Jangan mengharapkan pertolongan dari makhluk'.... Entah la..Orang lain tak kan tahu apa masalah aku, apa kemampuan aku... Sejak hidup kt tempat bernama Klang ni, aku sentiasa cuba 'push' diri sendiri. Aku tau aku tak mampu buat A, tapi aku terpaksa 'push' kan diri untuk buat. Walaupun dalam hati ni ada rasa takut2 dan risau. 
Mungkin dah lama Allah bagi kesenangan dengan aku, tapi aku tak sedar. Dan sekarang Allah bagi ujian macam ni supaya aku bersyukur dengan segala kesenangan yang dulu....
Dalam keadaan sekarang ni aku mula teringat kan mak, ayah, kakak dan adik-adik. I miss them a lot!!.. 

2 comments:

~An-Nur~ said...

kuatkan smgt cik nadiah....

perlukan seseorg???? thinking of...

(^___*)

keep smiling!!!!

NadiaH NaDya said...

pls pray 4 me cik mila...
thinking of what???? (^_*)
***wink3***....smile always....

Post a Comment