Thursday, April 5, 2012

Orang kampung



Assalamualaikum
Baru balik dari Program Orientasi kat Concorde Inn. Sampai rumah lebih kurang jam 2.30 pm tadi. Penat??? Mestilah TAK. Dengar ceramah, tambah ilmu je sepanjang program tu. No lesson plans, No classes, No pupils...Aduhai, sesekali dapat chance macam ni memang best.
Terima kasih kerajaan Malaysia, selesa betul sepanjang 4 hari 3 malam tu...hehehe... 
Tapi yang tak berapa bestnya, bab makanan...Memang banyak jenis makanan yang disediakan....pilih je nk yang macam mana...semua ada... Kenapa aku rasa tak best? Sebab aku ni orang kampung. Makanan kat sana semua tak ngam dengan lidah ni...Tapi aku makan je, buat alas perut...Rasa macam makanan kat kedai tepi jalan lagi sedap.....hehe...(marah chef-chef kat hotel tu kalau terbaca ni)..Lagi satu, mungkin aku rasa tak best sebab asyik makan dengan sudu garfu ja...tak dapat rasa nikmat makan tu.....Hmmm, memang aku orang kampung...tidak syak lagi..!

2 comments:

~An-Nur~ said...

sama la kita.....

aritu masa g kursus mcm tu mmg makanan banyk n canggih2..

alih2 makan untuk alas perut je..
pastu duk tengok org lain rasa suma benda..huhu

NadiaH NaDya said...

tu la mila...last2 sy makan bubur,buah n kopi...tu ja yg selalu ambik...kambing ke,pasta ke, bye2 je

Post a Comment