Tuesday, December 20, 2011

Perancangan hidup



Assalamualaikum
Dah dua tiga hari aku terfikir pasal ni. Kena mula buat Life Planning. Sebelum ni aku dah ada perancangan macam ni. Alhamdulillah, apa yang aku rancang aku dah dapat sekarang. Walaupun agak lambat sikit, tapi aku tetap bersyukur, sekurang-kurangnya aku berjaya. ALHAMDULILLAH, aku dah ada degree dan diploma sekarang. Bab belajar dah selesai. Tapi hakikatnya menuntut ilmu takkan pernah selesai.

"Menuntut ilmu adalah fardhu bagi tiap-tiap muslim. Baik lelaki mahupun perempuan".

Macam mana pula dengan bab kerja?? INSYALLAH tak lama lagi penempatan untuk posting akan keluar.

So, apa lagi lepas ni? Aku kena rancang sesuatu yang lebih jauh. Sesuatu untuk melengkap kan kitaran hidupku.

**Entah kenapa sejak akhir-akhir ni,ayat ni sering berlegar dalam kepala ni JAGALAH ALLAH, ALLAH PASTI MENJAGAMU.......

3 comments:

~An-Nur~ said...

teruskan perancangan tu...

JAGALAH ALLAH, ALLAH PASTI MENJAGAMU....... touched......

NadiaH NaDya said...

cik mila ~
dulu selalu kita dgr...'kejar cita sebelum cinta'..
Finally, mmg yg tu jadi dgn kita kan3...:D

~An-Nur~ said...

haha..
ehem2..
tahu xpa...

Post a Comment