Thursday, February 23, 2012

Hot meh??



Assalamualaikum
Tadi semasa aku dalam kelas 3K, aku asyik lap je muka ni..Rasa macam berpeluh. Tiba-tiba ada seorang pelajar perempuan tanya aku,
"teacher, U hot meh?"...dalam pelat cina.
Then, I asked her....(mungkin dia nampak aku asyik lap muka je)
"why?"
She replied...
"U wear a long skirt"
Dan aku jawab...
"No"
Then, dia dengan kawan-kawan dia terkejut dengan jawapan aku...
"hah????"
Aku pakai baju kurung je pun tadi. Mungkin bagi dia, bila aku berbaju kurung, bertudung, aku akan rasa panas. Padahal aku panas sebab penat menjerit-jerit kat dorang suruh salin exercise...huhu..



4 comments:

~An-Nur~ said...

lepas ni kene cerita benda yg boleh yakin kan dorg tntang pakaian kita...hehe

NadiaH NaDya said...

betul....mybe sebab sy je ckgu malay yng btul2 sesi petang, n saya perempuan. Jdi dorang nmpak saya je yg pkai lain dari yg lain ngn ckgu bangsa dorang......:)

..hatiepalhijau.. said...

cikgu tgh hot mmg nk kene seligi sorg2..grrrr

NadiaH NaDya said...

mas
kalo seligi tu dibenarkan, dh lama aku buat...yg suka sembang time aku bcakap kat depan tu yg kna dulu

Post a Comment