Tuesday, January 10, 2012

Finally...!!!



Assalamualaikum
Alhamdulillah..penantian menjadi kenyataan. Akhirnya aku tahu ke mana aku akan ditempatkan...SELANGOR.. Negeri yang tak pernah terlintas pun di kepala ni. Before ni terfikir negeri-negeri utara ja......Tapi aku belum tahu lagi, which school, daerah mana.... have to wait again. But at least i knew about my placement. 
Aku bersyukur. Dimana-mana pun aku bersyukur. Asalkan ada rezeki untuk aku.(Walaupun risau jugak ni nak ke tempat baru).
Most of my sabahan friends tak puas hati sebab dorang semua kena di hantar ke Johor. Nak je aku cakap macam ni "mesti ada hikmahnya kalau Tuhan letakkan korang kat situ"...Tapi nanti aku akan di 'cop' ustazah lagi...huhu
What to do??Hanya boleh simpan je ayat tu dalam hati. 

Wahai bakal guru sekalian, apabila kamu dah memilih untuk menjadi guru, terimalah tempat posting tu dengan hati yang terbuka. Ramai anak-anak bangsa memerlukan kamu. Bukan 1 negeri ja perlukan kamu.....

4 comments:

~An-Nur~ said...

tahniah..jg diri..ada hikmahnya...dapat org selangor....amin....opsss!!!

NadiaH NaDya said...

syukran....org selangor?haha....

..hatiepalhijau.. said...

org perak suda...hahaha

NadiaH NaDya said...

org sabah la...hehehe

Post a Comment