Sunday, January 15, 2012

Semalam,Hari ini,Esok



Assalamualaikum

SEMALAM
Entah kenapa bangun ja daripada tidur petang semalam,tiba-tiba teringat betul pada teman-teman ketika di universiti dulu. Coursemates yang aku rapat, syafa, eton, izyan, wani, shamsiah, fuzi. Roomate yang sporting, Ima. Jiran yang sentiasa menjadi peneman, Mila. Rindu betul kat korang. 
Mila aku masih tak putus hubungan. 
Ima, aku dh tak dapat cari dia, entah apa khabar dia sekarang. Nombor telefon dia pun aku dh hilang, gara-gara phone aku masuk air.
Syafa,rindu sangat dengan dia, aku terus sms dia, Rupanya dia di KL sekarang.
Shamsiah, dah kahwin. Dah pregnant pun dia.
Wani dan Fuzi, lecturer di UITM.

Izyan, dengarnya kerja di KL jugak.
Eton, dia sambung master. Tak tahu dia dah habis master ke belum.

Petang hampir maghrib, aku dapat sms. Kawan aku kata dah boleh check sekolah untuk posting. Dengan berdebarnya aku key in no.ic.... SJK(C) ________...Sedikit kecewa kerana bukan SK. Perasaan cuak, risau mula menerjah. Aku mula terpikir tentang bahasa, pergaulan.....

HARI INI
Sekarang tengah packing baju dan barang-barang untuk dibawa ke Selangor esok. Macam malas ja rasa....

ESOK
Esok aku akan ke PPD, ambil memo dan terus ke sekolah. Entah macam mana keadaan aku esok. Semoga mudah segala urusan.....

2 comments:

~An-Nur~ said...

mis u too...
boleh jadi pusat pertemuan kt selangor pulak..
macam cuak jugak bc entry ni
moga dipermudahkan segala urusan...i.allah..
seeru 'ala barakatillah..

NadiaH NaDya said...

I'allah....ada rezeki kita jmpa face to face.....hehe

Post a Comment