Tuesday, January 31, 2012

I like...



Assalamualaikum
Sejak beberapa bulan yang lepas, baru hari ni aku perasan. Aku ada habit baru rupanya. Aku suka search gambar-gambar dari Google image. Cari gambar pemandangan yang cantik, apa-apa yang cantik la. Minggu lepas, aku cari gambar bunga Sakura, and aku jumpa website ni, http://www.fineartphotoblog.com/. SubhanALLAH...!!! Cantik-cantik semua gambar di web tu, itulah lukisan alam, ciptaan ALLAH. Tapi aku rasa kalau dapat tengok secara 'live' pemandangan-pemandangan tu, mesti lagi cantik. Ni dari pengalaman aku lah masa pergi Kudat dulu, tengok dengan mata sendiri memang lebih cantik dari gambar. Dalam gambar nampak cantik, luar gambar berganda-ganda cantiknya, memang tak puas tengok. 
Insya ALLAH, kalau panjang umurku dan ada rezeki dari segi wang ringgit dan kesihatan, aku nak bawa family aku ke Sabah, pergi tempat-tempat menarik kat sana.

ni la gambar sakura yang aku dapat tu....

0 comments:

Post a Comment