Tuesday, January 17, 2012

My First day



Assalamualaikum
Yesterday was my first day at my new school. Ada beberapa orang lagi guru baru yang lapor diri dengan aku semalam.
Aku dapat kelas sesi petang, tahun 1,2 dan 3. 
Entah kenapa aku rasa susah sangat semalam. Bila masuk ja bilik guru, majoriti guru bukan melayu. Aku dah mula cuak. Macam mana aku nak bergaul dengan dorang ni? Ada yang nampak mesra, ada juga yang jenis buat 'don't know ja'....Wlaupun ada juga kawan aku yang bukan melayu, tapi aku tetap rasa risau. Berkawan lain, bekerja lain...
Tak tahu aku nak describe panjang-panjang. 

5 comments:

..hatiepalhijau.. said...

releks suda..
byangkan mcm ang mengajar kat china..
kelas gituuu...hehe

~An-Nur~ said...

cayookkkk!

NadiaH NaDya said...

cik hatiepalhijau @ mas
nanti aku nk bayang ngajar kt uganda plak la....double klasnya gitu2....:D

cik mila
cayoooking...(sedang mncuba)...hehe

..hatiepalhijau.. said...

bwk penutup hidung jerebu tu. :))

NadiaH NaDya said...

cik hatiepalhijau: penutup hidung???why?

Post a Comment